keskiviikkona, toukokuuta 23, 2007

Kierrätystä

Hassua. Kävin äsken haistelemassa kotini lähettyvillä kukkivaa tuomea. Kotiin palattuani huomasin, että olin ollut samoissa puuhissa päivälleen vuosi sitten. Olinko silloin onnellisempi? Tuskin, mutta odotukset ainakin olivat korkeat. Tänä vuonna olen päättänyt tyytyä olemaan onnellinen.

Samana päivänä siteerasin Wikipediaa: "Kirjallisuutta on jokseenkin yhtä hankalaa määritellä lyhyesti mutta tyhjentävästi kuin rakkautta tai surua."

Tunnisteet: , , , , , ,

3 Comments:

Anonymous Anonyymi said...

Tuomi on kevään kyllästymispiste, jossa viimeistään putoan kärryiltä.

11:36 ip.  
Anonymous Anonyymi said...

Kuulin illalla, että Pitäjänmäessä kukkii tuomi.

1:30 ap.  
Blogger Karri Kokko said...

L: Olen melko varma, että ensimmäiset ihmiset saapuivat tänne juuri tuomenkukkien aikaan, eivät marraskuussa. Itse olen mennä aivan tolaltani niiden tuoksun vuoksi.

S: No jopas, sinähän olet hyvin informoitu. Pitäjänmäki on tuossa aivan vieressä, joten kun ajoin illalla siitä läpi, minä en ainoastaan kuullut; minä näin.

1:48 ap.  

Lähetä kommentti

<< Home