keskiviikkona, elokuuta 09, 2006

Sanoja joiden merkityksestä ei voi olla varma


hellittää

4 Comments:

Anonymous Anonyymi said...

Oi, voi! Olen hellyyden kipeä, mua Hellittää!!! Kun hän paijasi mua, mä sain hetkeks itsestäni hellittää...

Njoo,njoo ;)

2:29 ip.  
Blogger Karri Kokko said...

Joo, juuri tuon siitä saa kun ottaa irrallisen sanan luupin alle ja rupeaa miettimään, että mistä se tulee ja mitä se oikeastaan tarkoittaa. Se on tämä verbimuoto, joka minua häiritsee ja jota pohdin tuossa alempana. Helliä on suoraa kahdenkeskistä toimintaa, mutta hellittäessä tuntuu siltä kuin mukana olisi joku määrittelemätön kolmas, jolta tuo helliminen tilataan. Enkä edes aloitaa irtipäästämisestä...

2:59 ip.  
Anonymous Anonyymi said...

Kohta hellitän, mutta ensin kysyn, että oletko tulossa bileisiin lauantaina, kun en ole saanut sinulta mitään vastausta ja näin ollen alkanut epäillä, että onhan kutsu varmasti tullut perille? ;)

Haluaisin hellittää näistä sota, rauha ja aktivismikysymyksistä ainakin loppuillaksi. Hellyys on jotenkin kaukana nyt. :(

9:37 ip.  
Blogger Karri Kokko said...

No, lepo vaan, ainakin loppuillaksi. Vaan mihin me omatuntoinemme, saati hellittelyn tai hellityksi tulemisen tarpeinemme. Mutta kaveria ei jätetä! Nähdään.

11:06 ip.  

Lähetä kommentti

<< Home